Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI....

Saturday, November 20, 2010

yang dikejar belum pasti,yang menanti terus menanti,yang hilang belum berganti...

pagi weekend yg indah terus aku lalui dgn agenda rutin ku setiap minggu.tanpa jemu tanpa bosan aku terus melenakan diriku bertemankan bntl busyukku yg begitu setia dgnku..NAMUN!!!!! keindahan pagi ini mengganggu lenaku.Mengganggu ketenteraman hatiku..Dan bermulalah satu episod dlm hdp ku...
Aku dikejutkan dgn pgln tlfn drp kwnku..dan yg paling aku tidak menduga dengan selambanya dia mengajak aku kawin..Aduh kenapa begitu sukar hati ini untuk menerimanya..maafkan aku shbt.hati ini terlalu pyh utk dimiliki..
 Bukan sudah tiada cinta dlm hati ini..Namun yang ku tahu cinta ini bukan untuk dirimu.tapi utk insan lain.wlupun aku x begitu pasti namun aku tahu jauh disudut hatinya mempunyai perasaan yg sama..Dan apa yg aku tahu sekarang ini aku sering berdoa kepada Tuhan agar membuka pintu hatiku hanya utk seorang insan yg BAKAL menjadi suamiku sahaja..Aku tahu ini mgkin tdk adil utk dirimu.tapi aku hanya mahukan yg terbaik utk diriku.aku dh penat dengan cinta yg penuh kepura2an.apa yg aku mahukan sekarang ialah sebuah cinta yg ikhlas dari suamiku..Yg dpt menerimaku seadanya..Wlupun ku tahu dirimu juga menerimaku seadanya...tetapi nun jauh di sudut hati ini tidak tersimpan cinta utk dirimu...Maafkan aku teman.aku terlalu byk mengecewakanmu...Biarlah hubungan ini terus menjadi sebuah ikatan persahabatan...jgn ditukar lagi.kerana aku tidak mau kehilangan seorang SAHABAT!!!!! Biarlah aku dengan hidupku...
Ya Allah engkau permudahkanlah segala pekerjaanku di dunia dan di akhirat..Semoga Engkau mengurniakan seorang lelaki yg dpt membimbingku ke jalan-Mu.Aminnnn...

3 comments:

  1. kak ain...ni adeq seumah ngn kak ain..yg xda blog tuh..nma dirahsiakn....hehe.kak...kawenla!!!!klau sy,sy setuju,..hakhak..nk jd pengapit!!!!

    ReplyDelete
  2. kak ain.. neyh kak ngah.. hekhek.. kak ain.. sy paham perasaan kak ain.. kak ain.. sila lah dengar lagu maafkanku sixth sense... lirik dia khas untuk kak ain..

    kak ain google ek lirik lagu dia.. dan tolong la dengar.. pastu mesti kak ain nanges sbb sgt2 terharu.. hekhekhek

    take care kak ain..

    ReplyDelete
  3. dik yg nm dirahsiakan...akak xblh nk trma la dik.akak ase cm xde feeling kt ye..xlh nk pksa2 tau.nk kwin ni bkn nk bercinta seminggu dua.

    kakngah...huk3x best gak lagu tu...thanks sbb memahami dik.huhuhu

    ReplyDelete