Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI....

Friday, November 26, 2010

perasan executive plak ari ni.hahahahaha

ari ni aku kena join bengkel ngan bos2 n exec2 department aku...diorg nk aku n kwn2 bg sumbang saran idea utk halatuju 2011.aku pun msk la...dgr punye dgr bos mtk pndpt kitorg.aku n the geng snyp je la.lgpun aku xtau psl benda lain.klu psl bab inventori tu aku bgtau je la.mmg bdg aku kt ofis tu.hahahaha.apatah lg klu bab print memerint kertas.lg aku terer.dh tu je keje aku kt ofis.key in n print.hahahahahaha..frust gak la bos tu sbb xdpt idea dr ktorg.hahahaha ape2 pun next week ad ag bengkel 2 hari plak tu.dh la pg smpai ptg.xtau la nk ckp psl ape.tp dgr kbr bos aku mtk tunda.sbb x sempat nk update yg discuss td.mklm la ngu nibz sgt.ngan urusan firedrill ag yg xtau bla.hehehehe.rmai heboh akn di wat pd isnin ni.hehehehehe.get ready nge kt rendah n suar je la sng nk lari2.hahahaha.

No comments:

Post a Comment