Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI....

Tuesday, November 2, 2010

my first day as a blogger...

huhuhu jakun nye kn?org lain dh lm kte bru nk start.hik3x.bkn pe.ksh nye camni yg blh aku nk wat blog ni..ad la housemate aku tu.bru gk wat n then last ayt dia tu siap tye ag soalan dgn penuh perasaan sinisnye KO ADE?ahakz!!!!aku pun tekad wat gak la.hehehehe.nk bljr celik IT la kata kn.hahahahha.so lps ni jwpn aku lps ni.....aku pun adeeeeeeeeeeeee....huhuhu dgn pnuh perasaan bangga nye bg jwpn.hehehehehehe....tp ape2 pun aku tau dia x tuju kt aku pu.tp aku yg nk memajukan diri ni kna la mulakan dari skang.klu x bla lg?kan3x????

mlm ni ktorg nk wat BBQ daging, ikan n kerang bkr.ummmmmmm mesti sdp nih...plus plak air asam.huhuhuhuhu bertmbh2 la nasik mlm ni mkn.hehehehehe.

4 comments:

  1. pewiiiittttt...dah start dah...bangga tul sy kak long sy dah pndai blog2 ni....rasa cam nk menitis air mata ni..terharu sgt...ha3x....pasni kita sama2 gna tagline KO ADA tu kat fiah,ikah n asma...ha3x...KO ADA?

    ReplyDelete
  2. hak3x.btl3 tu.hahahaha.bkn ape sje je nk menaik kan smgt diorg utk berblog same.hahahaha

    ReplyDelete
  3. wiwitt.. hakhak.. kak.. nak rekues sok masak ely masak pedas eh.. wiwit !!! hakhak

    ReplyDelete
  4. hak3x boleh dik boleh.msk panggang pun sodap gak.hak3x

    ReplyDelete