Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI....

Monday, January 3, 2011

first day msk keje...

msk pg mm xde yg entertain..mklm la pg lg org pun x msk keje ag.dh jumpe HR ad plak p'himpunan bulanan..mmg confirm kna introduce kt dpn.hehehe..aku nervous gak la klu cmtu...msk2 je aku sorang pompuan. 4 lg lelaki..isk3x...nasib2..msk wktu lunch aku ajk la senior aku kuar mkn.sbb yg geng laki bru msk awl2 ag dh blah p sdt asap...siap ajk aku ag tu.hehehe..konon2 nye kesian aku dok sorang2..hampeh toi..
msk je kete time lunch tu aku dh wat aksi meleperkan kete aku.terkejut dua mamat tu.hehehe..bla dh siap mkn tu terjadi la ksh lucu.aku x start enjin kete.ptt la rs brt je stereng kete aku.hehehe..yg mamat tu plak dh kuar kete nk tgk ape mslh kete aku tu.hahahaha.wat malu je aku ni.hehehe.xtau la nape jadi loklak sgt aku harini..yg mamat dua org tu plak sbk je dok gelak kan aku.x abis2 mengusik aku...tp xpe seminggu je aku kat cni.mgu dpn dh smpai klntn dh.slmt tgl kajang....tp aku x tgl terus tau.aku kna dtg gak wat report kt HQ....

No comments:

Post a Comment