Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI....

Saturday, January 22, 2011

dah tmbh ke brt bdn aku ni???

ari ni aku keje shift ptg..ms mkn ank buah aku ckp bju yg aku nk pkai tu koyak.aku pun heran la..aku mmg bli saiz aku la saiz s.tp len citer lak jd.tiba2 je benang tercabut.aiiii????gemuk ke aku ni??aku kn dok ats mesin2 hari2.bkr kalori katakan.hahaha..aku pun jahit la...tp mmg aku perasan bju tu rs sendat ckit.ssh nk nfs ckit.aii syg toi kat blouse aku ni..bru je bli...tp aku prsn la slra aku makin bertambah..mgkn ksn msn tu kot.lm dah x tmbg brt bdn..hrp2 ckp la target aku.hahaha...apa pun smga kesihatan aku semakin elok..dan bdn aku smkin cergas..
sihat sekarang dan sihat masa depan.....yg penting hidup mesti ceria n happy selama2 nya.

No comments:

Post a Comment