Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI....

Thursday, December 2, 2010

Sedeeyyyyyyyyyyy + Excited..

arini aku cek KPLI.seperti jgkaan aku mmg x dpt.mgkn bkn rezeki aku kt cni kot.xpe aku usaha lagi...xde la sdh sgt.tp bla memikirkan nk keje ape thn dpn sdh la plak.adoiiiiii.hrp2 sangkut la mn2 keje nge aku ni....esok aku nk p treasure hunt kt Melaka.aku yg drive..xtau la cmner.dh ler seme pompuan.hehehehe.aku sorang plak tu yg kna drive.hahahaha.tp xpe.klntn pun aku blh ini kn pula Melaka jer.hahaha.hrp2 xde ape yg x elok berlaku...amin...
aku nk share kejadian kt ofis...2nd boss aku u mtk key in inventory fire extinguisher tu..aku pun nk wat la.tapi bla ku jenguk je kt PC dia.dia sdp2 dok main game..mak aiiiiiii.dlm ati aku dh membara2 dh.keje yg dia blh buat tu buat la sndri..geram tullllllllll.dah ler pengarah kanan mtk aku n kwn ku tu wat keje lain plak,dia pun tau aku dh boring.tp dia wat2 xtau je.siap ckp nk guna ag la khidmat cemerlang aku tu.hishhh x blh jdik ni... wlu ape pun esok konvoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kite ENJOYYYYYYYYYYYY.

No comments:

Post a Comment