Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI....

Wednesday, December 15, 2010

menyesal?????

usah disesali plhn yg kau tlh plh dulu.kerna aku x pernah memaksa..usah di ungkit sejarah dlu kerna ia bisa menambah luka...andai itu yg kau plh kau teruskanlah.kerna aku tiada kuasa utk merubah semua itu.aku hanya bisa mengubah haluan hidupku..
aku hanya manusia biasa.bisa marah, bisa sedih, bisa terluka...aku bukan boneka yang mudah engkau perkotak katik kan.biarlah aku dgn hidupku.biarkan aku bahagia dgn caraku..usah disesali pemergianku.kerna itu kemahuanmu di WAKTU itu....usah ditangisi perkara yg lepas.kerna ku xkn menoleh kebelakang lagi.
Terima kasih mengajarku erti bahagia dan terima kasih jua di atas kelukaan yg kau berikan..Terima kasih atas segala-gala.Usah dijejaki ku lagi.Biarkan aku terus melangkah.Kerna aku x perlukan lagi insan sepertimu.yg pndai menabur janji...
Terima Kasih Ya Allah kerna memberiku kesedaran sebelum aku lebih jauh melangkah bersamanya...

No comments:

Post a Comment