Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI....

Tuesday, February 22, 2011

tioman

td dh taip dh tba2 je ilg.aku ni cpt ckit bosan nk ulg benda yg sm.so aku mula kan ctr yg bru..mcm2 ctr berlaku kt sn.ad yg mbk laut.lps tu tyr bas plak pncit tgh jalan..aku palk dr KB ke kajang,dr kajang ke tioman..huhuhu pnt sguh..

nk d jd kan ctr kat sn ad la hmba Allah tu msg aku n gtau dia injured kat lutut mcm kes dlu tu.so in my mind waktu tu la nape cri aku bla sakit????waktu hepi x cri pun.usah kn nk cari nk igt pun xnk kan..tp xpe la dh org gtau aku lyn je la ape yg ptt.dh org tgh skit kn.xkn nk tmbh kesakitan org.xbaik tau..lgpun klu org buat jht kat kte x slh kte buat baik kat org tu..ape2 pun moga cpt sembuh n bahagia dgn pilihan awk k..doakan kbhagiaan sy k..

No comments:

Post a Comment